Web sitenize giren kişilerin ip adresini bulma #2


evet arkadaşlar size kısaca karşı tarafın ip adresini web tarayıcısını işletim sistemini vb… nasıl öğreneceğinizi anlatacağım... aşağıdaki işlemleri sırayla yaparsanız oluyor. Kendim denedim….

1- ilk önce bir free hosting alıyorsunuz… siteye koyacağınız isim karşıdaki insanın ilgisini çekicek tarzda olsun, (tavsiyem tr.gg alın çok kısa sürüyor)
2- bu aldığımız adrese bir trafik raporu ekliyecez. Bu siteye üye olup e-mail’imize gelen kodu siteye herhangi bi yere yapıştırın(http://onlinewebstats.net)
3- şimdi trafik raporu aldığımız siteye giriş yapıyoruz. Ve resimdeki gibi özet butonunu tıklıyoruz, ve resimdeki gibi ziyaretçi yazısını görüceksiniz eğer orda bir sayı yazıyorsa sistem çalışıyordur.( sayının kaç olduğu fark etmez)



4- şimdi kodu uyguladığınız sitenin adresini kurbana 1 kere tıklatmanız yeter. 
5- Kurbana tıklattıkdan sonra kodu aldığımız siteye giriyoruz, sola taraftaki menüde ip adres ve faaliyeti butonunu tıklıyoruz. siteye girenlerin bilgileri yazıyor




6- üstteki bilgiden kurbanın ip sini tespit edersiniz heralde çünkü siteye ilk giren sen ve o. Neyse kurbanın ip adresini kopyalayın sol alt menüde ip adresi arama yazıyor orayı tıklıyalım ve ip adresini yapıştır-- ara butonuna tıkla.
7- Ve sonuç bu…


Tht den alıntıdır
8- ayrıca soldaki menüden daha başka bilgilerede ulaşabilirsiniz….. hade rast gele…



anlatım hepsi bana ait. Biraz amatörce ama kesin sonuç veriyor…………

Yorumlar